fredag 19. februar 2010

Fredag - siste dag!

Hei!
I dag kom jeg på jobb kl.08. Og fikk beskjed om at jeg kunen få lov til å være med på visninger sammen med resepsjonssjefen.
Jeg begynte først med å sette meg inn i dagens aktiviteter, inn/utsjekk og litt praktiske informasjoner. Da sjefen og jeg gikk på den første visningen gikk brannalarmen mens vi var i 2 etg. Da løp jeg raskeste vei ned i resepsjonen for å hjelpe til der, mens min sjef fulgte de vi hadde med på visning ut av bygget.
Heldigvis var dette kun en falsk alarm, så de kunne komme inn igjen fort.

Ellers besto dagen av vanlig resepsjonsarbeid, som inn og utsjekk, besvare telefoner, svare mail og rydde i lobbyen.

I dag tok resepsjonssjefen meg inn til et møte når dagen nesten var over for å evaluere utplasseringsperioden. Både fra min side og fra hotellets. Jeg fikk veldig mange fine komentarer og hadde jeg bare vært ett år eldre kunne jeg blitt lærling der i år.

Takk for en kjempe fin utplasseringsperiode, Comfort Hote Union Brygge og alle ansatte ved hotellet som tok meg godt i mot. Dere er en super gjeng.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar