onsdag 17. februar 2010

Onsdag - Siste uken

Hei !

I dag er det onsdag. Kom for sent på jobb siden NSB, hadde innstillinger og forsinkelser på togene på den strektningen jeg skulle. Men kom meg på jobb til slutt.

I dag så har jeg sjekket ankomstlisten, ringt gjestene som står på ankomstlisten og hadde mange hyggelige samtaler. I dag har vi fått mange henvendelser på mail og telefon, så har hatt en del booking i dag. Det er veldig morsomt å se at det går så bra det gjør og at vi har store grupper som vil bruke vårt hotell.
Ryddet møtesaler i dag, og har også tatt none utsjekk og innsjekk.

Vi fikk varelevering i dag. Det som kom fikk jeg beskjed om at jeg skulle sette på lagret også måtte jeg fylle opp lobbyshop i resepsjonen.

Dette har vært en veldig hektisk og morsom dag!
Veldig synd det bare er to dager igjen.

Vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar